התאמת שמלת ערב לאופי האישה

כאישה, לבטח צברת ניסיון רב ברכישת בגדים בחנויות שונות, בין שמדובר בחנויות מותגים ובין שמדובר בחנויות זולות ופשוטות. את יודעת בדיוק מה מתאים לך, מה הם הצבעים המתאימים לצבע עור גופך, מה הן הגזרות המתאימות לקימורי הגוף שלך, ובעיקר מה הוא הסגנון המתאים ביותר לאופי שלך. בכל פעם שאת בוחרת בגדים, את אולי לא מעניקה לכך מחשבה או תשומת לב, אך כל רכישה כזאת מתבצעת בהתאמה מלאה לאופי שלך. כאשר את רוכשת משהו שאינו מתאים לאופי שלך, את כנראה לא תלבשי אותו יותר מפעם אחת, וגם בפעם הזאת את לא תרגישי בנוח.

להרגיש בנוח בשמלה שלך

התאמת שמלת ערב לאופי האישה הוא נושא עוד יותר אקוטי, מאחר ומדובר בדרך כלל בשמלות יקרות הרבה יותר מאשר בגדי יומיום, וכן מדובר בשמלות המשמשות אותנו באירועים הרבה יותר חשובים ומכובדים מאירועי היום יום אליהם אנו מגיעים בשיגרה. באירועים האלה את רוצה להרגיש כמה שיותר חופשייה, וכמה שיותר שלמה עם עצמך. את רוצה להרגיש בנוח בתוך השמלה שלך, שמלה שמצד אחד עושה את הרושם שאת רוצה לעשות על הסובבים אותך, ומצד שני מתאימה לאופי שלך ולמי שאת.

מי את? במה את מרגישה הכי את?

כדי לבצע התאמת שמלת ערב לאופי האישה, את צריכה לבחון עם עצמך מה הם הגבולות שלך בנושא של אופנה וביגוד, מה הם הבגדים שאיתם את מרגישה הכי נוח, מה הם הצבעים המתאימים לך ביותר, מה את לא מוכנה ללבוש בדרך כלל, ומה גורם לך להרגיש חוסר נוחות. אחרי שתעני על כל השאלות הללו, תוכלי להגיע לחנות שמלות או למעצבת שמלות ערב, ולבחור את השמלה המתאימה לך ביותר, בקלות רבה יותר וביעילות רבה יותר.

השיקול החשוב ביותר

בכל תהליך הבחירה, עלייך לשים לב שאת לא בוחרת שמלות ערב שמוצאות חן בעיני אשת המכירות, או כאלה שכולן ממליצות לך עליהן. גם זה כמובן שיקול חשוב שמשפיע עלינו בבחירת בגדים, אך בראש ובראשונה השיקול החשוב ביותר שאת צריכה לעשות הוא מידת ההתאמה של השמלה לאופי שלך, למי שאת ולמה שאת רוצה לייצג בעיני אחרים.

למאמר בנושא - כיצד לבחור שמלת ערב בחורף לחצי כאן