שמלות ערב בירושלים | איפור כלות

שם העסק: 
עיצוב שמלות כלה וערב

שמלות כלה 2014

מתמחה בעיצוב שמלות ערב בירושלים ושמלות כלה, ושמחה להציג את הקולקציה של שנת 2014 בשלל סוגים שונים ומיוחדים. יש להדגיש, כי מבחר הקולקצייה באיכות הטובה ביותר, כי על איכות ושירות אין פשרות.

שמלת כלה מעוצבת

מה עושה כלה שרוצה להיראות במיטבה, יפה והדורה, לבושה בשמלה ההולמת אותה, שמלה שעשויה לסחוט מחמאות ולהעניק לכלה תחושה כי היא מהממת? פונה אל מעצב או מעצבת מקצועית ומזמינה שמלת כלה מעוצבת. עיצוב שמלה מאפשר התאמה מיטבית של השמלה לגוף הכלה. הוא מאפשר להביא לידי ביטוי את הטעם האישי, את הסגנון האישי ובעיקר- הוא מאפשר לתפור שמלה שתבליט מה שרצוי להבליט ותצניע מה שחשוב להצניע. עיצוב השמלה מהווה עבור נשים רבות אפשרות לשלב יופי ונוחות גם יחד.

שמלת הכלולות המושלמת

אטרקציות לאירועים

כל הזמן מתווספים עוד ועוד אטרקציות לאירועים, יזמים חדשים מחפשים את הדבר הבא שכל חתונה או בר מצווה יהיו חייבים להזמין.

שמלה לחינה

אין מה להגיד כל האירועי סביב החתונה הן פשוט הגשמת חלומה של כל אישה, מדידה של הרבה שמלות במטרה ללבוש הרבה ולהחליף כמה שאפשר, לא מכבר התחילו עם החלפה של שמלה לחינה כמה פעמים בערב, מה שנהוג עכשיו גם בחתונה.

אולמות אירועים

לפי הכל צריך לחפש מקום, תתחילו לחפש מקומות לאירועים בירושלים ורק אחרי שסגרתם תוכלו להתחיל ולהתקדם עם שאר הספקים, בלי תאריך ומקום אין אירוע!

שירה בציבור

יש הרבה אטרקציות לאירועים, אבל יש אחת שבטוח לא חשבתם עליה והיא קשורה עם שירי ארץ ישראל, אתם יכולים להגיד מה קשור לחתונה שלי? או לא אצלנו, אבל אם אתם כן רוצים לחזור למקורות ולהתחשב בקהל הבוגר יותר מבין האורחים שלכם, מה אתם אומרים על ערב שירה בציבור?

מקום לאירועים קטנים

כדי להתחיל לארגן את החתונה צריך למצוא מקום לחגוג את האירוע, כאשר מוצאים אולם אז יש כתובת והכי חשוב תאריך, עם זה אפשר ללכת לשאר הספקים ולסגור.

כיצד לבחור מאפרת כלות

למה בכלל צריך מאפרת כלות מקצועית?

יש כלות שטוענות שהן לא נוהגות להתאפר בחיי היום יום שלהן, ולכן אינן רואות סיבה בשימוש בשירותי איפור כלות מקצועיים. אולם יש לזכור שחתונה היא אירוע של פעם בחיים, ממנו יישארו הרבה זכרונות יפים, וכמובן- גם הרבה מאוד תמונות.

התאמת שמלת ערב לאופי האישה

כאישה, לבטח צברת ניסיון רב ברכישת בגדים בחנויות שונות, בין שמדובר בחנויות מותגים ובין שמדובר בחנויות זולות ופשוטות. את יודעת בדיוק מה מתאים לך, מה הם הצבעים המתאימים לצבע עור גופך, מה הן הגזרות המתאימות לקימורי הגוף שלך, ובעיקר מה הוא הסגנון המתאים ביותר לאופי שלך. בכל פעם שאת בוחרת בגדים, את אולי לא מעניקה לכך מחשבה או תשומת לב, אך כל רכישה כזאת מתבצעת בהתאמה מלאה לאופי שלך. כאשר את רוכשת משהו שאינו מתאים לאופי שלך, את כנראה לא תלבשי אותו יותר מפעם אחת, וגם בפעם הזאת את לא תרגישי בנוח.

החשיבות של בחירת שמלת כלה

אין רגע מאושר יותר מאשר להתחיל לחפש את שמלת החלומות שתמיד רצית, כזו שעליה תמיד דמיינת עוד בהיותך ילדה. כאמור, שמלות כלה יש בשלל סגנונות גדלים ועיצובים שונים הכוללים: שמלות כלה צנועות, נפוחות ושמלות כלה בעיצוב אישי. לכן, חשוב שתבחרי שמלת כלה שתתאים למבנה גופך ובדיוק במידות הנכונות. כמו כן, חשוב  שתתחברי ותאהבי את השמלה ותרגישי איתה הכי בטוחה. חשוב שתזכרי שאת הכלה בלבן שהכי בולטת באירוע הנוצץ והמרגש יחד עם בן זוגך.

מבצע אביב מיוחד

מבצע קיץ מיוחד באושרת אוזנה

כל שמלות הכלה מהקולקציה החדשה

במבצע מיוחד: רק 2,990 ש"ח 

כיצד לבחור שמלות ערב בחורף

החורף אינו סיבה לזנוח את השמלות ולעבור אל המכנסיים, אך עם זאת ברור שאין זה פשוט כמו בקיץ ויש להיות יותר ערוכים, מחושבים ויצירתיים. כך שאם בקיץ הסתפקתן בשמלה קצרה ונעלי עקב, הרי שבחורף צריך לקחת בחשבון שיש להתאים לשמלה גרביון, מגפיים ועליונית ובנוסף יש להקפיד שהתוצאה תהיה הרמונית. על מנת להצליח ביתר קלות להכניס אל קולקציית החורף שלכן גם שמלת ערב,  אתן מוזמנות להיעזר בטיפים הבאים:

מפת הגעה