כיצד לבחור שמלת ערב

כמעט כל אחת תרצה להיראות הכי בולטת ויפה בערב האירוע של המשפחה או החברים הכולל, חתונה, בת מצווה, חגיגת יום הולדת זוגית וכדומה. בחירת שמלת ערב לאותו אירוע מהווה בפנייך חשיבה בקפידה רבה לבחור את השמלה שהכי הולמת אותך מבחינת סגנון השמלה, צבע, גודל ועוד פרמטרים חשובים. כשמגיע הרגע שלך לחפש שמלות ערב בירושלים או בעיר אחרת, את מתחילה לתכנן את הזמן כמה חודשים לפני האירוע לסיבוב של כמה מעצבי שמלות ערב וחנויות אופנה עד שאת תמצאי את השמלה שהכי אהבת.  

מעצבת שמלות או קניה בחנות

תחילה, הדרך לבחירת שמלת ערב תתחיל בסגנון והטעם האישי שאת אוהבת, זאת אומרת אם את אוהבת שמלות ערב צנועות, קלאסיות או אולי שמלות חשופות וקצרות. מבחר שמלות ערב, ללא ספק רחב מאוד מבין כל חנויות האופנה המובילות, לבין מעצבי שמלות. בחנויות יש שלל רחב של סגנונות שמלות ערב שיכולות להתאים לך לעומת מעצבת שמלות. לכן, עלייך לדעת האם את מעוניינת לבחור שמלה מחנויות אופנה ולהשקיע פחות בתקציב או לבחור מעצבת שמלות ערב ולהשקיע יותר. יש לציין, שהיתרון במעצבת שמלות שהיא מעצבת לך שמלה בגזרה המתאימה לגוף, עם  הסגנון שאת אוהבת אשר תתאים למבנה גופך.

להתאים את צבע השמלה לכל ההופעה

שמלות ערב יש בשלל צבעים הכוללים ירוק, שחור, ורוד וכדומה. לכן, בעת בחירת השמלה נסי להתאים את צבע השמלה לכל הלוק. כמו כן, בחירת השמלה אמורה להתאים לנעליים והתכשיטים שתבחרי לשים. דבר נוסף, רצוי, להתאים את השמלה בהתאם לצבע העור שלך. בנוסף, מומלץ להגיע עם חברה טובה או עם מי שתיבחרי, על מנת לקבל חוות דעת בבחירת צבע השמלה שאמור להשתלב עם עוד אביזרים שתבחרי לשים, כגון: שרשרת, עגילים טבעת ועוד.

נוחות ובדיקת בד השמלה

בדיקה חשובה לפני שתיסגרי על שמלה הוא אבחנת סוג הבד. קיים שמלות שהבד אינו איכותי ומספיק חזק וקיים שמלות שהבד חזק ואיכותי הרבה יותר. לכן, בעת מדידת השמלה את צריכה להרגיש נינוחה וחופשייה עם השמלה בעת הריקודים ובכלל. בסיכומו של דבר, סגנון השמלה שתבחרי תהווה את הסטייל והנוי שלך, כך שתיראי הכי מושלמת, נוצצת, ובולטת ביום האירוע.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על : שילוב צבעי הפנים