החשיבות של בחירת שמלת כלה

אין רגע מאושר יותר מאשר להתחיל לחפש את שמלת החלומות שתמיד רצית, כזו שעליה תמיד דמיינת עוד בהיותך ילדה. כאמור, שמלות כלה יש בשלל סגנונות גדלים ועיצובים שונים הכוללים: שמלות כלה צנועות, נפוחות ושמלות כלה בעיצוב אישי. לכן, חשוב שתבחרי שמלת כלה שתתאים למבנה גופך ובדיוק במידות הנכונות. כמו כן, חשוב  שתתחברי ותאהבי את השמלה ותרגישי איתה הכי בטוחה. חשוב שתזכרי שאת הכלה בלבן שהכי בולטת באירוע הנוצץ והמרגש יחד עם בן זוגך.
 

הרושם הראשוני בסלוני כלות

את נרגשת להתחיל בסיבוב סלוני כלות ותוהה מי המאושרת שתצטרף אלייך. ובכן, רצוי שתבחרי לך עם מי שאת מרגישה הכי קרובה אליה שהיא בדרך כלל אימא, אחות או חברה טובה שתוכל לעבור איתך את החוויה המושלמת לבחירת השמלה. כאשר, את עוברת בסלוני כלות ומקבלת רעיונות שיכולים להתאים לך. את עוברת ורואה שלל רחב של סוגי שמלות חלק עם גב חשוף יותר, וחלק עם גב חשוף פחות וכן הלאה. אך, במידה ועדיין לא התבלטת על סגנון שמלה שאת מחפשת רצוי שתמשיכי לעיין גם בקטלוגים עדכניים. וגם לקבל רעיונות ועצות מקרובי משפחה.

יש להדגיש, שאם את אחת שיודעת איזה סגנון שמלה את מחפשת יהיה לך קל יותר לתכנן את הזמן ובמידה ואת עדיין תוהה ולא סגורה המשיכי לחפש ותכנני את הזמן כמה חודשיים לפני האירוע.
 

מדידות ונוחות השמלה

ובכן, בעת בחירת השמלה חשוב שתדעי שיש כמה פרמטרים חשובים, בין אם בחרת שמלה מקולקציה שראית בקטלוג, לבין שמלה בעיצוב אישי. כאשר, את מודדת את השמלה חשוב שתרגישי איתה חופשייה ומשוחררת ללא כאב קטן ולחץ מיותר. מפני שביום החתונה את עוברת חוויה מהבוקר עד הלילה של צילומים,קפיצות והמון אנרגיה. ולכן, החשיבות גדולה הינה גדולה בייחוד המדידות הסופיות וכן גם אהבה שלך לשמלה שבחרת. חשוב שתרגישי מבפנים שזאת השמלה המושלמת בשבילך ואיתה את הולכת לצעוד בחופה עם בכיר ליבך.

 תכנני את הזמן בקצב שלך

כמו שנאמר לעיל, תכנון הזמן הינו דבר חשוב עבורך להיסגר ולהיות בטוחה שאת השמלה הזאת הכי אהבת וכן לדעת שזה בדיוק הסגנון שחיפשת. כי הרי את יודעת שאירוע חתונה הינו אירוע עם המון משמעות, התרגשות והרבה פרפרים בבטן. כאשר, האורחים נרגשים ומצפים לראותך בשמלה לבנה, נקייה ומושלמת שמאפיינת אותך ואת האופי המדהים שלך.

למאמר בנושא - שילוב צבעי פנים לחצי כאן