כיצד לבחור שמלות ערב בחורף

החורף אינו סיבה לזנוח את השמלות ולעבור אל המכנסיים, אך עם זאת ברור שאין זה פשוט כמו בקיץ ויש להיות יותר ערוכים, מחושבים ויצירתיים. כך שאם בקיץ הסתפקתן בשמלה קצרה ונעלי עקב, הרי שבחורף צריך לקחת בחשבון שיש להתאים לשמלה גרביון, מגפיים ועליונית ובנוסף יש להקפיד שהתוצאה תהיה הרמונית. על מנת להצליח ביתר קלות להכניס אל קולקציית החורף שלכן גם שמלת ערב,  אתן מוזמנות להיעזר בטיפים הבאים:

בחירת בד

חורף הוא זמן קר ותפקיד הבגד הוא ליצור תחושת חמימות. על כן עם כל הכבוד לשמלה שאמורה ליצור שואו, עליה גם להיראות קשורה לעונה. על כן יש להימנע משמלות מבד קליל ומוטב לבחור בשמלות מבדים עבים ובעלי אריגה צפופה כגון קטיפה, צמר, אריג או כותנה. באופן שכזה נראים טוב ולא כמו אנשים שכל מה שמעניין אותם הוא ללבוש שמלה ללא התחשבות בשאר הגורמים. כמו כן ברגע שבוחרים בבד שכזה יותר קל להתאים לו את שאר פריטי הלבוש, (עליונית, סוודר, צעיף וכדומה).

לגלרייה לחצי כאן

עזרים משלימים

שמלת ערב בחורף אינה מחויבת להיות עם שרוולים ארוכים, להגיע עד הנעליים ועם גולף - אלא זו עדיין יכולה להיות שמלה קצרה! על מנת לגשר על הפערים יש להצטייד עם עליונית חמימה, צעיף שיגן על המחשוף, גרביונים חמים ומגפיים גבוהות או נעלי עקב סגורות. פריטים אלו עדיף שיהיו בצבעים ניטראליים וזאת על מנת להתאים למגוון שמלות ולא ליצור רעש חזותי. בנוסף ניתן לבחור בלבישת חולצה ארוכת שרוולים, אך לרוב מדובר בפגיעה בלוק ואם הדבר נחוץ הרי שמוטב מראש לבחור בשמלה עם שרוולים ארוכים.

צבעים

התחלנו לגעת בנקודה זו עוד בפסקה הקודמת. כיוון ששמלות ערב בחורף צריכות פריטי לבוש משלימים, (לפחות עד שמגיעים אל מוקד האירוע), הרי שמוטב לבחור בצבעים סולידיים, כך שההתאמה של הפריטים השונים תיעשה ללא קושי רב. במקביל אין צבע שהוא אינו נכון עבור החורף וטעות לחשוב שיש צבעים שהם יותר חורפיים מול צבעים שהם יותר קיציים ועל כן הכול תלוי בנראות הסופית  של התוצאה.